مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیا ماسک صورت می تواند من را از کروناویروس محافظت کند؟

آیا ماسک صورت می تواند من را از کروناویروس محافظت کند؟

بهترین مواد برای ماسک چیست؟


بعضی اوقات تمیز کردن اطراف خود نیاز به ماسک گرد و غبار دارد تا از دستگاه تنفسی شما در مقابل استنشاق آلرژن ها ، ذرات غبار ، آلودگی و سایر ذرات محافظت کند.


خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن

اگر ماسک می پوشید ، باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید و به درستی از آن استفاده کنید. چه موقع و چگونه می توان از ماسک های پزشکی برای محافظت در برابر کرونویو استفاده کرد


 آیا می توانید از ماسک گرد و غبار معمولی استفاده کنید یا برای محافظت در برابر کورون ویروس به ماسک مخصوص صورت نیاز دارید؟همه ماسک های صورت به هیچ وجه برای محافظت خوب نیستند.


با رشد و گسترش ویروس در سرتاسر جهان ، خطر انبوه افزایش می یابد و خیلی سریع همه چیز را تحت تاثیر خود قرار میدهد و میزان سفر در مناطق آلوده اکنون بسیار زیاد است ، بدترین زمان ممکن برای ویروسی شدن است. علاوه بر پوشیدن ماسک اگر واقعاً در نزدیکی شما شیوع کروناویروس تأیید شده باشید ، موارد دیگری وجود دارد که من شما را تشویق به جدی گرفتن آن می کنم. بهترین مکان برای بروز شیوع محلی در خانه بدون تماس با دنیای خارج است.


ویروس ها یی هستند که باعث ایجاد بیماری در پستانداران و پرندگان می شوند که شامل اسهال در گاوها و خوک ها و بیماری تنفسی فوقانی در مرغ ها است. در انسان ، ویروس باعث عفونت های تنفسی می شود ، که اغلب خفیف هستند ، اما بالقوه کشنده هستند.کورون ویروس ها به عنوان یک گروه شایع نیستند ، ابولا ، سارس مرس و بیشتر گله ها کروناویروس هستند اما خطر این جهش خاص بسیار خطرناک است


ماسک‌ها شانس ابتلا به کرونا ویروس را تا 25 برابر کم می‌کنند. بنابراین ماسک بزنید و تنفس ویروس، یکی از راه های دریافت آن است. شما با یک ماسک می‌توانید خود را از خطر ابتلا به کرونا ویروس محافظت کنید.


ماسک N95 : این ماسک 95درصد از ذرات هوابرد کوچک 0.3 میکرونی را نیز کنترل می‌کند. ماسک را کنترل کنید و نگذارید هوایی از اطراف ماسک به داخل وارد شود.

3M 8210

ماسک گرد و غبار مورد تأیید

این ماسک در تمیز کردن گرد و غبار خانه شهرت دارد و امتیاز N95 را دارد. برخی از

بسیار سبک است.

مورد تأیید N95 است.

برای فرم بینی و اطراف بینی قابل تنظیم است و طراحی خوبی دارد.

برای مصرف بسیار آسان است.

تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین

یکبار مصرف است.

3M

محافظت شخصی در ذرات تنفسی

ماسک فیلتر بزرگی دارد

برای 99.97درصد ذرات عمل می کند.

در عین حال که مشکلی برای شنوایی شما ایجاد نمی کند با عینک شما نیز سازگار می‌شود.

قابل تنظیم با بینی شما.

حرارت تنفسی را کنترل می کند و برای سهولت تنفس ایجاد شده است.

N95، N99 ضد گرد و غبار

این ماسک هم بسیار محبوب و ویژگی‌های ماسک N95 را دارد.

قابل شستشو بودن و جایگزین کردن فیلترها.

قابل تنظیم به راحتی

حفاظت از آلاینده‌ها و گرد و غبار


ماسک صورت کودکان با فیلتر شیر دریچه تنفس N95 

این محصول مناسب است که از چهره های کوچکتر استفاده می کند. این فیلتر N99 است بنابراین از ماسک های N95 بالاتر است و باید کودکان را در برابر ویروس محافظت کند و باید صورت آنها را به خوبی جا داد. من فکر می کنم این کار برای کودکان کوچک خوب اتفاق می افتد ، هر کودکی بالاتر از 9 سال باید به اندازه کافی برای یک ماسک بزرگسال در آن نقطه باشد.


 ساخته شده از مواد اسفنجی ، می تواند ذره کوچک هوا را فیلتر کند. نرم ، قابل تنفس و تنفس است برای افرادی که حساسیت به پوست دارند ایده آل است.


این ماسک براحتی میتواند رطوبت هوا را حفظ کند و به شما امکان می دهد هنگام نگه داشتن گرد و غبار و سایر آلاینده ها ، راحت تر تنفس کنید.


 ماسک دهان حلقه ای گوش به اندازه کافی برای پوشش بینی ، دهان و صورت ، پوشیدن بسیار راحت است.

این می تواند دهان و صورت شما را از گرد و غبار ، گرده ، خاکسترو مه ، اگزوز وسایل نقلیه و سیگار کشیدن غیرفعال محافظت کند. برای بیمارستان ها ، مدارس ، مسافرت ها ، نظافت ، نقاشی ، ساخت و ساز ، فعالیت های در فضای باز

homecleaninglab منبع

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده