بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» موهای سالم |روش درمانی مو ، خانگی و طبیعی

موهای سالم |روش درمانی مو ، خانگی و طبیعی

داشتن موهایی سالم


رشد طبیعی مو نیز می تواند با یک رژیم غذایی سالم تقویت شود. بنابراین ، چه چیزی می توانید بخورید مؤثرترین روش درمانی خانگی برای مراقبت از مو یک رژیم غذایی سالم است. بسته به موهای خشک یا چرب این نوع روش درمانی را فقط در انتهای مو یا تمام موهای خود اعمال کنید، ماسک و مرطوب کننده ها اغلب از وسط مو تا انتهای مو اعمال می شود ، هدف از آن مرطوب کردن ، تغذیه و ترمیم موها است. اما اگر می خواهید موهای شما سریعتر و قوی تر شوند و می خواهید از ریزش مو جلوگیری کنید ، باید فولیکول های مو را در ریشه مو خود درمان کنید.


تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین

ماساژ پوست سر می تواند به بازگرداندن رشد مو کمک کند و در رابطه با روغن و ماسک مو نیز قابل استفاده است. این امر باعث تحریک پوست سر می شود و می تواند باعث ضخامت مو شود. استفاده از وقت برای ماساژ هر روز سر پوست نیز می تواند به شما در رفع استرس و تنش کمک کند. تصور می شود که نیروهای کششی در طول ماساژ ، رشد و ضخامت مو را در سلول های پاپیلای پوستی ترغیب می کنند.


آلوئه ورا مدتهاست که برای درمان ریزش مو استفاده می شود. همچنین پوست سر را تسکین می دهد، می تواند شوره سر و رفع انسداد فولیکول های مو را که ممکن است توسط روغن اضافی مسدود شده ، را کاهش دهد. شما می توانید چند بار در هفته ژل آلوئه ورا خالص را روی پوست سر و موهای خود بمالید. همچنین می توانید از شامپو و نرم کننده حاوی آلوئه ورا استفاده کنید.


روغن قابل اطمینان حاوی اسیدهای چرب است که در داخل شاخه مو نفوذ کرده و ریزش پروتئین مو را کاهش می دهد. بسته به نوع موی شما ، روغن نارگیل قبل یا بعد از شستن موها قابل استفاده است. اگر موهای شما چرب است ، می توانید قبل از حمام موهای خود را کاملا با روغن پوست سر و تمام موهای خود را ماساژ دهید. اگر موهای شما خشک است ، می توانید از آن به عنوان درمان خشکی مو نیز استفاده کنید.سلامت و درخشندگی مو را بهبود می بخشد و قرن هاست که از آن استفاده می شود.


ویویسیک یک منبع موی طبیعی است که به رشد مو کمک می کند و باعث تقویت مو در افراد دارای ریزش مو می شود. حاوی یک مجتمع دریایی است که به نام AminoMar C. معروف است. این ماده از مواد معدنی ، ویتامین ها و پودر کوسه و صدف ساخته شده است. این مواد به بازسازی سلولهای جدید و تقویت سلولهای موجود کمک می کنند. برای دیدن نتایج بهتر باید حداقل قرص ها را دو بار در روز مصرف کنید. ویویسیسک همچنین مانند شامپو و نرم کننده عمل می کند.


 روغن ماهی و مصرف اسیدهای چرب امگا می تواند به بهبود موهای شما از داخل کمک کند ، زیرا آنها با مواد مغذی و پروتئین پر شده اند. مصرف یک منبع امگا TRTrusted Source به همراه آنتی اکسیدان ها به بهبود تراکم و قطر مو کمک می کند. همچنین باعث کاهش ریزش مو می شود. اسیدهای چرب امگا به سلولهای شما کمک می کنند تا به درستی کار کنند و می توانند ایمنی بدن را تقویت کنند ، به سلامتی کلی بهتر منجر می شود. دوز توصیه شده سازنده را دنبال کنید.


جینسنگ و مصرف مکمل های منبع جینسنگ می تواند رشد مو را با تحریک فولیکول های مو تقویت کند. جینسنوزیدها مؤثرترین عناصر جینسنگ هستند و تصور می شود که این ماده برای تأثیر مثبت آن روی مو نقش دارد. همیشه به عنوان راهنمایی عمل کنید و حتما عوارض جانبی احتمالی خود را بررسی کنید.

درمان خانگی و طبیعی تولید روغن را نیز تثبیت می کند ، این برای افرادی که موهایشان خیلی سریع روغن می شوند بسیار مهم است.


درمان شوره سر

موادلازم:

   3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

   5 قطره روغن اسانس نعناع

   2 قاشق غذاخوری پودردارچین

خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن

روغن های رشد مو

روغن نارگیل باکره طبیعی بسیار سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله منیزیم ، مس و سلنیوم است. با داشتن محتوای آنتی اکسیدانی ، می توانید از آن به عنوان یک درمان زیبایی و بهداشتی برای پوست و مو استفاده کنید.


اگرچه افراد دارای موهای روغنی را به دلیل روغن ترساندن می ترساند ، اما اگر به طور مرتب مورد استفاده قرار گیرد ، دارای خاصیت تغذیه کننده و تثبیت کننده پوست سر است. همچنین می توان به راحتی منافذ آن را جذب کرد.


همچنین باعث درخشش موها و نرم شدن موها می شود . این اثر معمولاً با استفاده از ماسک هایی در بازار حاصل می شود ، اما اثر آن طولانی نمی ماند. این محصولات همچنین حاوی سیلیکون و سایر مواد مصنوعی مضر هستند.


این روش درمانی طبیعی بدون روغن ضروری نیست زیرا حتی مقدار کمی روغن نیز دارای خواص بسیار قدرتمندی است.

به همین دلیل روغن اسانس نعناع را انتخاب کردیم زیرا این توانایی را دارد که تعادل روغن را در هر دو نوع مو خشک و روغنی تنظیم کند. همچنین به لطف خاصیت ضد عفونی کننده از جریان خون پشتیبانی می کند ، به طراوت می بخشد و با شوره سر مبارزه می کند.


می توانید از چای نعناع تازه استفاده کنید ، اما برای این دستور العمل از روغن اسانس نعناع استفاده کنیدواگر قصد استفاده از روغن را دارید ، مطمئن شوید که نه تنها از روغن های مصنوعی ساخته شده برای رایحه استفاده می کنید ، بلکه از روغن با کیفیت و طبیعی استفاده می کنید.


دارچین نیز مانند نعناع دارای خاصیت حمایت کننده ای است که جریان خون را در فولیکول های مو بهبود می بخشد. فواید بسیار خوبی دارد زیرا از ریزش مو جلوگیری می کند. اگر از دارچین به طور مرتب استفاده می شود ، می توانید بازتاب سایه های زیبا (قرمز-قهوه ای) دارچین روی موهای خود را نیز مشاهده کنید ، همچنین می تواند موهای خیلی تیره را روشن کند.


برای درمان کاشت مو توصیه می کنیم از دارچین پودر دار استفاده کنید زیرا هم ارزان تر است و هم راحت تر و راحت تر است. اما اگر می خواهید هنوز هم می توانید از روغن ضروری استفاده کنید. همه مواد را خوب مخلوط کنید. روغن نارگیل باید گرمتر از 24 درجه باشد ، بنابراین می تواند به راحتی با سایر ترکیبات ذوب و مخلوط شود.


موهای خود را به بخشهایی تقسیم کرده و مخلوط را روی پوست خود بمالید. به آرامی با نوک انگشتان خود ماساژ داده و روی ریشه های مو بمالید. اگر نوع موی طبیعی و خشک دارید ، می توانید این روش درمانی را روی کل موهای خود بمالید.


اگر موهای روغنی دارید ، آن را به راحتی روی ریشه ها بمالید.سر خود را با یک کیسه پلاستیکی و یک حوله بپوشانید تا گرم شود . این روش درمانی را قبل از رفتن به رختخواب در شب اعمال کنید ، بگذارید 6 ساعت کار کند. همچنین می توانید آن را در روزی که در خانه هستید استفاده کنید.سپس آن را با شامپو بشویید. این برنامه را 1 یا 2 بار در 1 ماه انجام دهید.


اگر می خواهید موهای خود را بهبود ببخشید ، برنامه ای را تهیه کنید و ثابت قدم باشید. به یاد داشته باشید که درمانها ممکن است چند ماه طول بکشد تا نتایج قابل توجهی به همراه داشته باشد. با روشهای درمانی خلاق باشید و آنها را به همان اندازه که دوست دارید مخلوط کنید.


مهم است که شما هر روز وقت بگذارید تا به تغذیه موهای خود بپردازید انجام این مرحله و تمرین مراقبت از خود در صورتی که ریزش مو مربوط به هر مسئله عاطفی یا مربوط به استرس باشد ، بسیار مفید خواهد بود. مثبت باشیدو تمام تلاش خود را برای حفظ یک سبک زندگی سالم انجام دهید که برنامه درمانی موهای شما را تکمیل کند. اگر این روش های طبیعی برای شما مفید نبود ، با پزشک خود در مورد داروها یا روشها صحبت کنید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده