بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» صابون گیاهی کاستیل

صابون گیاهی کاستیل

این نوع صابون، یکی از بهترین صابون های طبیعی و زیست تخریب پذیر است که به صورت طبیعی و دستی ساخته می ‌شوند. صابون کاستیل یک صابون همه کاره مبتنی بر روغن های پایه و فاقد محصولات حیوانی و مواد مصنوعی است. شما می توانید از این برای شستن مو، بدن و پوست و سایر موارد استفاده کنید.


صابون کاستیل یا صابون خالص زیتون، از سوغاتی‌های مناطق زیتون پرور اروپاست و نام خود را هم از منطقه کاستیل در مرکز اسپانیا گرفته. خواستگاه این صابون اما حلب در شمال سوریه است.

تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین


صابون کاستیل به شکل سنتی از 100درصد روغن زیتون خالص بهره می‌بُرد. با گذشت زمان و توسعه‌ی این فرمول برای جبران قدرت کم کف‌آوری روغن زیتون، تغییراتی در آن ایجاد شده. امروزه از مقدار کمی روغن نارگیل یا کرچک در صابون‌های کاستیل استفاده می‌شود. مثلا، صابون کاستیل مایع دکتر برونر از روغن زیتون فرابکر، روغن نارگیل و روغن کرچک تشکیل شده‌ است.


بنابراین تعداد زیادی از صابون کاستیل استفاده می کند. این نه تنها یک صابون عالی برای شستن بدن و موهای شما به عنوان بخشی از یک روش طبیعی مراقبت از پوست است ، بلکه حتی می توانید لباس های شسته شده را نیز با آن انجام دهید - به علاوه ، با خیال راحت می توانید از آن توسط کودکان استفاده کنید. صابون های کرچک از آنجا که گیاهان مستقر هستند از بین گیاهخواران و گیاهخواران بسیار محبوب هستند. همچنین ، با گذشت زمان قدرت از دست نمی دهد و به شکل مایع یا میله در دسترس است.

درمورد قدرت ، یک مطالعه علمی نشان می دهد که Castile هنگام استفاده از آبیاری و نهایتا پاکسازی زخم ها ، بر روی زخم های ارتوپدی آلوده تأثیر گذاشته است. مقایسه ای با استفاده از نرمال سالین ، صابون کاستیل ، کلرید بنزالکونیوم ، باسیتراسین یا آبیاری پی در پی با کلیه ترکیبات فوق انجام شد. در حالی که تیمار آبیاری پی در پی بطور معنی داری میزان عوارض زخم را هنگام استفاده کاهش داد ، صابون کاستیل هم به تنهایی صابون شد!


صابون کاستیل چیست؟

صابون های كاستیل مدت زیادی است كه در نزدیكی حلب محبوب ساخته شده اند. یک صابون طبیعی و بدون مواد شیمیایی ، حلب از مخلوط کردن روغن درختان برگ (بو) با روغن زیتون و سودا ساخته شده است. این جایی است که کاستیل الهام بخش خود شد.

صابون از چه چیزی ساخته شده است؟ به طور کلی صابون اغلب با محصولات حیوانی مانند گیاه بلند یا جیر تهیه می شود. صابون کاستیل دقیقا چیست؟ این یک صابون روغنی است که به صورت نوار یا مایع می آید و بدون استفاده از چربی های حیوانات یا مواد مصنوعی ایجاد می شود. صابون خالص کاستیل کاملاً طبیعی و غیر سمی محسوب می شود.

صابون های کاستیل از ناحیه اسپانیایی کاستیل سرچشمه می گیرند . در حالی که دستور اصلی صابون حلب نیاز به روغن دوغاب داشت ، این نوع روغن از نظر کمبودی همراه بود ، اما شهر کاستیل دسترسی آسان به روغن زیتون را داشت. این امر باعث ایجاد صابون خالص و سفید بسیار ملایم و مؤثر می شود. سفیدی به عنوان خلوص دیده می شد و همین امر باعث محبوبیت آن در حق امتیاز اسپانیایی شد. با گذشت قرن ها ، صابون های Castile در سراسر اروپا راه خود را آغاز کردند.


روز به روز به سرعت پیش بروید و Castile هنوز هم یکی از محبوب ترین صابون های اروپایی است. همچنین محبوبیت زیادی در ایالات متحده نیز کسب کرده است. امروزه می توانید به راحتی آن را در فروشگاه های مواد غذایی سالم و سوپر مارکت ها پیدا کنید علاوه بر روغن زیتون ، یک نوار کاستیل نیز با استفاده از روغن نارگیل ، کنف ، آووکادو ، بادام یا کرچک ساخته می شود. همه این روغنهای طبیعی خاصیت مرطوب کننده مفید را به صابون اضافه می کنند.


احتمالاً محبوب ترین سازنده صابون کاستیل ، دکتر برونر است. والدین دکتر برونر این کار موفق را در ساخت صابونها در زیرزمین خانه هیلبرنر در محله یهودیان لاپهایم آلمان آغاز کردند. در حدود دهه 1880 ، Heilbronners اولین صابون مایع Castile را نوآوری کرد و شستشوی عمومی در سراسر آلمان را تأمین کرد.


دکتر برونر که ما بر روی برچسب امروز می شناسیم در نهایت راه به ایالات متحده آمریکا، که در آن او ادامه داد: خانواده کسب و کار، در نهایت موسس دکتر برونر در 1940s ساخته شده است. اگرچه دکتر برونر در سال 1997 درگذشت ، دکتر Bronner ، این شرکت ، به بزرگترین شرکت مراقبت شخصی تبدیل شد که تحت برنامه ملی ارگانیک USDA مجوز گرفت ، با صابون های میله ای و مایع توسط گواهینامه بسیار معتبر Oregon Tilth تأیید شد.

از صابون کاستیل برای خیلی چیزها می توان استفاده کرد! شستن صورت ، بدن ، مو ، شستشوی میوه ، انجام لباسشویی و تمیز کردن پنجره ها تنها چند مورد از بسیاری از کاربردهای بالقوه صابون کرستیل است. در اینجا چند مورد از صابون مورد علاقه من Castile و چند پیشنهاد در مورد چگونگی ایجاد محصولات خود با استفاده از این صابون باورنکردنی آورده شده است.

صابون کاستیل، یک صابون طبیعی و فاقد مواد شیمیایی است. این صابون از ترکیب روغن برگ بو، روغن زیتون و جوش شیرین ساخت می شود. به طور کلی، صابون ها اغلب با محصولات حیوانی مانند چربی حیوانی یا چربی خوک ساخت می شوند. اما صابون کاستیل یک صابون روغنی است که به صورت قالب های جامد و یا مایع در دسترس است. این صابون بدون استفاده از مواد و محصولات حیوانی یا مواد مصنوعی تهیه می شود و کاملاً طبیعی و غیر سمی است.


خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن

کاربردهای اصلی و اساسی صابون کاستیل

این شوینده کاربردهای فراوانی دارد و برای بسیاری از موارد، می توان از آن استفاده کرد. شستن صورت، بدن، مو و همچنین شستشوی میوه ها، شستن لباس ها و تمیز کردن پنجره ها، تنها چند مورد از کاربرد های بالقوه صابون کاستیل است. در این مطلب به برخی از کاربردهای باور نکردنی و بی نظیر صابون کاستیل اشاره شده است.

کاربردهای خانگی صابون کاستیل

شست و شوی ظرف ها

صابون کاستیل یک شوینده ی مناسب برای ظرف ها می باشد. کاستیل یک شوینده ی کاملاً طبیعی است، به این معنی که هیچ ماده شیمیایی بر روی دست یا ظرفهای شما قرار نمی گیرد. برای این کار، کافیست مایع ظرفشویی خود را با صابون مایع کاستیل جایگزین کنید. چند قطره از این صابون می تواند ظرفهای شما را از باقیمانده غذاها به طور کامل پاک کند.


شوینده خانگی

نکته جالب توجه در استفاده از صابون کاستیل برای شست و شوی لباس ها این است که ماندگاری و طول عمر لباس ها را بیشتر خواهد کرد. زیرا لباس های شما برای شست و شو، در معرض مواد شیمیایی خشن قرار نمی‌ گیرد. همچنین استفاده از این صابون می تواند از تحریک پوست به دلیل مواد تشکیل دهنده شیمیایی موجود در سایر شوینده ها، جلوگیری کند.


ماشین ظرفشویی

شما می توانید از صابون کاستیل برای شست و شوی دستی ظرف ها استفاده کنید. اما همچنین شما می توانید این صابون را برای ماشین ظرفشویی نیز به کار ببرید. برای این منظور، می توانید از صابون کاستیل حاوی اسانس مرکبات استفاده کنید. این نه تنها بوی شگفت انگیزی به ظرف های شما می دهد، بلکه مشخص شده که روغن اسانس لیمو دارای اثرات ضد قارچی برای ظرف ها است.


برای خانه

1. صابون ظرف خانگی

صابون کاستیل صابون مخصوص غذاهای خانگی درست می کند . کاملاً طبیعی است ، به این معنی که هیچ ماده شیمیایی روی دست یا ظرف شما نیست. فقط کافی است صابون ظرف مرتب خریداری شده در فروشگاه خود را با صابون مایع Castile جایگزین کنید و چند قطره در هیچ زمان از مراقبت از آن ظروف کثیف مراقبت نکنید.


مواد شوینده خانگی

نکته جالب در استفاده از صابون Castile برای تمیز کردن لباس شما اینست که لباس شما احتمالاً طولانی تر خواهد بود زیرا در معرض مواد شیمیایی خشن قرار نمی گیرند.


همچنین می توانید از تحریک پوست از دفع رنگ های سنگین و عطرها در بین سایر مواد تشکیل دهنده آن که اغلب در نسخه های فروشگاه خریداری شده وجود دارد جلوگیری کنید.


صابون ماشین ظرفشویی خانگی

می توانید از آن برای شستن ظرف ها با دست استفاده کنید ، اما می توانید صابون خود را نیز برای ماشین ظرفشویی تهیه کنید. نسخه مرکبات را امتحان کنید زیرا نه تنها بوی شگفت انگیز می دهد ، بلکه نشان داده شده است که روغن اسانس لیمو دارای اثرات ضد قارچ بر روی قالب های غذایی است .


برای ایجاد صابون ظرفشویی خود ، 8 عدد صابون مایع Castile را با 1 فنجان آب ، 3 قاشق چایخوری آب لیمو و 10 قطره روغن اسانس لیمو مخلوط کنید و به آرامی تکان دهید.

برای استفاده ، 1 قاشق غذاخوری از مخلوط فوق را داخل محفظه "باز" ​​ماشین ظرفشویی خود اضافه کرده و 1 فنجان سرکه سفید را به محفظه "بسته" اضافه کنید. اگر آب سخت دارید کمی سرکه اضافه کنید.


تمیز کننده خانگی همه منظوره DIY

با استفاده از یک بطری اسپری ، آن را یک چهارم راه را با سرکه سفید پر کنید ، آن را با آب پر کنید ، سپس فقط یک قسمت از صابون مایع Castile ، چند قطره روغن اسانس درخت چای و چند قطره روغن پرتقال یا لیمو را اضافه کنید. . این مخلوط باعث می شود پاک کننده خانگی سالم و در عین حال مؤثر باشد.


پاک کننده شیشه ای خانگی

نصف فنجان سرکه سفید ، 2 قاشق چای خوری صابون مایع Castile و 2 فنجان آب گرم مقطر را درون یک بطری اسپری مخلوط کنید. می توانید چند قطره درخت چای و اسانس لیمو را به مخلوط اضافه کنید تا کمی موثرتر شود. با دادن یک لکه خوب به خوبی ترکیب کنید و روی ویندوز خود اسپری کنید. برای تمیز کردن آن از روزنامه استفاده کنید و بدون رطوبت بگذارید.


اسکراب خانگی وان

یک بطری اسپری را با so صابون مایع Castile و Fill آب پر کنید. گسترش جوش شیرین آزادانه در اطراف حمام و اسپری مخلوط کاستیا در بالای آن. با یک پد تمیز کننده یا یک برس تمیز کننده را برای وان تمیز و تمیز تمیز کنید.

 

برای بدن

شستشوی صورت خانگی

با استفاده از دستگاه پخش کننده کف ، یک فنجان صابون مایع Castile را اضافه کنید و آن را با آب مقطر به بالا پر کنید. 5 قطره از هر یک از درختان چای و روغنهای ضروری راسخ را به آن اضافه کنید. هر دو روغن به دلیل کمک به مبارزه با باکتری ها شناخته شده اند و می توانند آکنه ها را کاهش دهند.


شامپو خانگی

تهیه شامپوی صابون Castile خود بسیار آسان است. بعلاوه ، می توانید از آن شامپوهای گران قیمت و غافلگیرکننده سمی (که اکثر آنها پر از مواد شیمیایی هستند که می توانند برای طولانی مدت موهای شما ایجاد کنند ، جلوگیری کنید).


به سادگی 7 قاشق غذاخوری صابون مایع Castile را با 6 قاشق چای خوری شیر نارگیل و یک قاشق چایخوری روغن نارگیل مخلوط کنید. این حدود هفت برنامه را ایجاد می کند. حدود یک هفته در یخچال بهترین فروشگاه را ذخیره می کند.


صابون دست خانگی

یک دستگاه پخش کننده صابون کف را با آب جوشانده یا مقطر و ¼ صابون مایع Castile پر کنید. برای داشتن رایحه ای معطر و آرامش بخش می توانید 5 قطره روغن ضروری درخت چای را به دلیل خاصیت ضد باکتریایی آن و روغن اسطوخودوس به آن اضافه کنید.


کاستیل برای اصلاح

برای صورت شما ، حدود 10 قطره استفاده کنید ، برای زیر بغل ، 3 قطره باید این ترفند را انجام دهد و برای پاها ، حدود یک قاشق چایخوری استفاده کنید. به سادگی در یک دستمال مرطوب با دست مرطوب کار کنید و سپس به ناحیه بزنید.


همچنین می توانید روغن زیتون را برای کمی رطوبت اضافه شده هنگام مخلوط کردن به مخلوط اضافه کنید.


کاستیل برای دندانهای شما

آیا فکر می کنید مزایای احتمالی صابون Castile شامل تمیز کردن دندان طبیعی است؟ درست است!


1 قطره از صابون مایع Castile ، 1 قطره روغن اسانس نعناع و یک توپی کوچک روغن نارگیل را روی مسواک خود بگذارید و به حالت عادی برس بزنید. درست مانند خمیر دندان ، بلع نکنید.


این یک روش عالی برای به دست آوردن ویژگی های شگفت انگیز پاک کننده و ضد عفونی کننده صابون Castile است!

(نکته جانبی: صابون های کرتیلی به طور معمول به جای ضد باکتری ضد عفونی کننده محسوب می شوند ، اما روغن نعناع تواناییهای ضد باکتریایی ذاتی دارد دقیقاً مانند روغن درخت چای دارای قدرت ضد باکتری طبیعی است ، بنابراین وقتی این روغنها در آن گنجانده شود ، توانایی پاک کننده و ضد باکتری صابون است. افزایش یافت!)


حد 1 قاشق چایخوری صابون ماساچوست کاستیل را در وان شخصی را از آب داغ استفاده کنید و اجازه دهید پاها را برای 10-20 دقیقه خیسیز کنید. برای فواید اضافی چند قطره انرژی ضروری کوه چای و اسانس اسطوخودوس به این اضافه شدن. یا می توان از نسخه ای از صابون ماساژ Castile استفاده کرد که از قبل می توانید از این موارد استفاده کنید.


پاکسازی احتقان

یک صابون مایع Castile که حاوی منابع قانونی می تواند اکالیپتوس یا نعناع است به شما سرماخوردگی یا حساسیت ها را می توان در اختیار شما قرار داد و امکان پذیر است.

به سؤال چند قطره از صابون مأموریت با با ضروری به یک کاسه آب گرم بخارپز اضافه کنید. با یک حوله کشیده شده روی سر ، در غبار تنفسکی. با این روش ، می توانید با استفاده از پوست خود را ببینید.


پیدا کردن یک دستور صابون Castile به صورت آنلاین کار سختی نیست که بتوانید امروز در زندگی خود استفاده کنید! به عنوان مثال ، به این ترتیب طرز تهیه مواد شوینده لباسشویی صابون Castile:


یک عدد نوار رنده شده ، 2 فنجان جوش شیرین ، 1 فنجان جوش شیرین و 30 قطره روغن ضروری (اختیاری) را در یک ظرف هوایی ترکیب کنید.

از هر فنجان بزرگ ¼ فنجان استفاده کنید (بر این اساس تنظیم کنید ، مخصوصاً برای واشرهای با راندمان بالا ، که ممکن است بخواهید منتظر بمانید تا آب از طریق دستگاه پخش کننده صابون عبور کند).


اقدامات احتیاطی و خطرات


چند هشدار مهم

برای استفاده در مورد مراجعه به موزه ها ، رنگی را امتحان کرده و نمی توانید از این طریق فولیکول های مو را رنگی کنید.

برای این که بتوانید رنگی مناسب داشته باشید ، می توانید به عنوان شامپو مورد نیاز خود را حفظ کنید ، و همچنین بخواهید از این تمیز استفاده کنید و در حال حاضر تمیز یا درشت داشته باشید ، می توانید با یک شستشوی تهویه اسیدی که حاوی مواد طبیعی شماست را با استفاده از آب لیمو ترسیم کنید. . استفاده از سایر موارد استفاده از سرکه سیب رقیق شده بعد از شامپو دادن با صابون مایع Castile است.

صابون های کرتیلا پایه ای که می توانید در اختیار شما بگذارید و نمی توانید با استفاده از آن بتوانید با استفاده از منابع پیشنهادی خود را از بین ببرید ، می توانید با استفاده از منابع مخارج خود را در اختیار شما قرار دهید.

صابون مایع چدنی به همراه آب قدرتمند می شود و می تواند با استفاده از مخلوط روی سطوح ، یک فیلم دیگر را حفظ کند.


نتیجه :

صابون کاستیل چیست؟ این صابون با سوخت گیاهی همه کاره است که عاری از محصولات حیوانی و مواد مصنوعی است.

شما می توانید این راه را به عنوان صابون بدون لعاب به عنوان نوار یا مأمور رهبری کنید. این عطر با رایحه ای موجود است ، به نمای معمول از محلی است که می توان با اسدوخودوس ، نعناع و اکالیپتوس.

اگر تعجب میکین صابون Castile را صاحب نظر شوید ، می توانید آن را در فروشگاه های بهداشتی و یا به راحتی بخواهید در بهترین فروشگاه های مواد غذایی خود به خودتان معرفی کنید.

اگر شما می توانید به عنوان یک شخص صابون صابون Castile یا صابون مایع Castile را از طریق کنترل مقام رهبری آنلاین کنید.

می توانم از شما بخواهید برای استفاده از بدن ، بدن و پوست به عنوان شامپو ، شستشوی بدن و مواد غذایی مفید استفاده کنید.

موارد دیگر شامل لباس های شستشوی لباس های شسته شده ، مسواک در حال جستجو به دندان ها ، تمیز کردن محصولات ، به عنوان یک ماده تمیز کننده داخلی ... این لیست ادامه می دهد و می توانید ادامه دهید.

اگر به ویدیو صابونی طبیعی ، غیر سمی ، گران و بسیار متنوع نیستید ،

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده