بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 7 علامتی که هرگز نباید از آن چشم پوشی کنید

 7 علامتی که هرگز نباید از آن چشم پوشی کنید

سردردهای مداوم ، بیماری لثه ، اختلالات خواب ، درد مفاصل و سایر مشکلات جدی سلامتی چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ همه آنها التهاب مزمن به عنوان علت اصلی هستند.

التهاب همیشه چیز بدی نیست. در حقیقت ، التهاب حاد برای بدن شما طبیعی است - مانند زمانی که دچار بریدگی یا کبودی دردناک می شوید و بدن برای بهبودی خود می جنگد. دردسر واقعی وقتی شروع می شود که التهاب مزمن شود. هنگامی که این اتفاق می افتد ، سیستم ایمنی بدن شما شروع به مبارزه با سلول های خود می کند و منجر به اثرات مضر بر سلامتی شما می شود.


تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین

همین حالا ، اگر یکی از هفت نشانه زیر را تحمل می کنید ، آنها را نادیده نگیرید. اینها می توانند نشانه هایی باشند که بدن شما ملتهب مزمن است. درعوض ، روش های مورد علاقه من را برای کمک به کاهش التهاب امتحان کنید و شروع به بهبودی از بدن خود از داخل کنید.


به یاد داشته باشید ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای کاهش التهاب کلی انجام دهید ، تعمیرات اساسی در نحوه خوردن غذا است. رژیم غذایی غذاهای درمانی من - که تمرکز آن بر پروتئین تمیز ، چربیهای سالم و کربوهیدراتهای کم قند خون است - به طور طبیعی ضد التهابی است. اگر یکی از این هفت علائم را دارید ، آن را از بین ببرید.


1. سردرد و میگرن

اگرمتوجه شدید که سرتان مرتباً در حال لرزیدن است ، ممکن است التهاب باشد. نه تنها میگرن و سردردهای مکرر به ویژه دردناک هستند بلکه میتوانند پیشرو در شرایط جدی تر نیز باشند.


با جستجوی پروتئین های ارگانیک مانند گوشت گاو چمن و خوردن غذاهای پر فیبر ، به طور طبیعی با این سردردها مبارزه کنید . علاوه بر این ، از آنجا که منیزیم در عملکرد صحیح بدن ما نقش اساسی دارد و کمبود آن می تواند منجر به سردرد شود ، مصرف یک مکمل منیزیم ممکن است به جلوگیری از عود دردها و کاهش علائم کمک کند.


2. سلامت دندان و لثه ، بد تنفس و لثه

دائماً نگران بوی بد دهان هستید یا به لثه مبتلا شده اید؟ ممکن است التهاب مقصر باشد. این بیماری های پریودنتال به عنوان عفونت های باکتریایی شروع می شوند که به التهاب می روند. این شرایط نه تنها از نظر اجتماعی شرم آور است ، بلکه آنها همچنین علائم التهاب هستند که می توانند منجر به بیماریهای گسترده تر و سیستمیک در بدن شوند.


از درمان های گران قیمت پرش کنید و به درمان طبیعی بیماری های لثه کمک کنید . برای خلاص شدن از شر غذاهای فاسد که می تواند به رشد باکتری منجر شود ، حداقل روزانه با نخ دندان شروع کنید. از خمیردندان خانگی استفاده کنید ، که می تواند به بهبود بیماری لثه و حتی درخشان تر شدن دندان ها نیز کمک کند. یا روغن نارگیل را برای مبارزه با بیماری لثه امتحان کنید و لثه را در خلیج نگه دارید.


3. بیماری های روده ، از جمله سوء هاضمه ، IBS و لثه روده

بیماری های روده احتمالاً شایع ترین علائم هستند و ALL در ریشه های آنها التهاب دارند. متأسفانه این نوع بیماریها نیز در جامعه شایع تر است. ( 4 ) مواردی مانند مواد نگهدارنده در مواد غذایی ، اضافه بار سموم و عدم تعادل در باکتری ها مقصر است.


روش شماره یک امتحان شده و واقعی من برای غلبه بر بیماری های روده ، ریختن روی مایع استخوان است . خواص درمانی آن به صاف کردن روده شما کمک می کند و سموم را از جریان خون خارج می کند. پروبیوتیک ها و آنزیم ها در درمان بیماری های التهابی روده نیز به طور طبیعی مفید هستند .

خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن


4. نوسانات روحی و اضطراب

آیا به تازگی احساس بلوز بودن کرده اید یا خیلی مضطرب یا مضطرب هستید؟ اگرچه ممکن است شما را غافلگیر کند ، التهاب می تواند نقشی داشته باشد. تحقیقات نشان می دهد که سیتوکین های التهابی یا پروتئین هایی که توسط سلول ها آزاد می شوند ، می توانند رفتارهایی مانند افسردگی را تحریک کنند.


با کاهش Ashwagandha ، یک گیاه سازگار با گیاهان روزمره ، به منظور کاهش استرس ، به کاهش اضطراب کمک کنید. خوردن بیشتر ویتامین B-12 و غذاهای چرب امگا 3 نیز راههای خوبی برای مقابله با افسردگی و اضطراب از طریق تغذیه است.


5- اختلالات خواب و بی خوابی

ضرب و شتم و چرخش در شب نیز می تواند ناشی از التهاب باشد. بی خوابی مداوم حدود 10 درصد از بزرگسالان آمریکایی را مبتلا می کند و عواقب جدی دارد. این بیماری به التهاب و مرگ و میر بالاتر مرتبط است.


خوشبختانه ، مراحلی وجود دارد که می توانید برای کمک به خوابیدن بدون داروهای عادت آور استفاده کنید. تنظیم دمای مناسب اتاق ، استفاده از روغنهای اساسی و محدود کردن کافئین می تواند به ایجاد ZZZ کمک کند. 20 استراتژی مورد علاقه من را برای سریع خوابیدن بررسی کنید .


6. خستگی

هیچ بخشی از بدن از اثر التهاب مصون نیست. التهاب در مناطق دیگر بدن در واقع می تواند بر میزان احساس خستگی شما تأثیر بگذارد. یک مطالعه نشان داد که در موش های مبتلا به کبد ملتهب ، تغییرات رفتاری مانند خستگی به دنبال دارد.التهاب روده یکی از علائمی است که با سندرم خستگی مزمن نیز ارتباط دارد.


اگر شما همیشه احساس می کنید که ole ساده زهکشی شده است ، این 10 روش برای افزایش سطح انرژی را امتحان کنید . کسانی که با مزمن سندرم خستگی ممکن انتخاب کردن برای اجتناب از قند، کافئین و غلات حاوی گلوتن، و به جای اضافه کردن پودر SUPERFOOD و ashwagandha به رژیم غذایی خود.


7. آرتروز و مفاصل سفت

هر دو آرتریت التهابی (مانند روماتوئید و پسوریاتیک) و درد اساسی مفصل را می توان به التهاب مفاصل نسبت داد. با استفاده از مکمل های آنزیم پروتئولیتیک ، خوردن اسیدهای چرب ضروری ، مانند آنهایی که در ماهی قزل آلا وحشی و گوشت گوسفند یافت می شود ، اثرات این علائم مالیات را کاهش داده و درد مفاصل را کاهش می دهد و مصرف پتاسیم و سدیم را افزایش می دهد. برای احیای سلول های بدن و از بین بردن سموم.


به یاد داشته باشید ، بدن شما دائماً با شما درمورد آنچه مورد نیاز است ، ارتباط برقرار می کند

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده