مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مواد طبیعی که بجای وایتکس عمل میکند

مواد طبیعی که بجای وایتکس عمل میکند

مواد سفیدکننده برای همه ما کاملاً آشنا است، موادی همچون وایتکس ها که به سادگی سخت‌ترین لکه‌ها را در مدت زمانی کوتاه از بین خواهند برد. اما وایتکس ها در کنار لکه بری سریعی که دارند از دسته مواد شیمیایی مضر برای سلامتی بوده و علاوه بر آنکه بر پوست اثر مخربی به‌جای می‌گذارند، برای تنفس و ریه‌ها نیز به شدت مضر هستند. اما برخی از مواد طبیعی و بی ضرری در آشپزخانه همه ما یافت می شود که در نقش وایتکس ها عمل کرده و می‌توانند منجر به پاکیزگی برخی از وسایل شوند.

شما نیز با تیرگی و از دست دادن برق استیل بر روی سینک ظرف‌شویی خود مواجه شده‌اید، برای آنکه این دست از وسایل مانند روز اول براق شوند نیاز است تا مقداری از روغن زیتون بر روی تکه‌ای پنبه ریخته و سپس سطح استیل را توسط آن مالش دهید. پس از این کار با دستمالی حوله‌ای و پاکیزه بر روی سطح موردنظر بکشید

کف اتو در تماس با بسیاری از پارچه‌ها پس از مدتی کدر شده و لکه‌های فراوانی بر روی آن پدید می‌آید که پاک کردن آن‌ها کار ساده‌ای نیست. این لکه‌ها وقتی در مجاورت حرارت بالای اتو قرار می‌گیرند سخت‌تر شده و عملاً پاک کردن آن‌ها غیر ممکن خواهد شد. برای این منظور نمک همچون وایتکس عمل کرده و به سادگی می‌تواند تا کف اتوی شما را مطابق روز اول تمیز کند. مقداری نمک بر روی دستمالی تمیز ریخته و سپس اتو را بر روی بالاترین درجه و بدون بخار قرار داده و چند بار بر روی نمک بکشید.

ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما مطلب مرتبط ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما

با مواد رنگی کار کرده باشید، می‌دانید که لکه‌های ایجاد شده حتی با حمام رفتن هم پاک نخواهد شد. برای چنین لکه‌هایی شستشوی چند باره دست نیز تنها به پوست آسیب وارد می‌کند؛ از این رو بهتر است مقداری روغن بچه بر روی دست‌ها مالیده و کمی دستان خود را با آن مالش دهید. پس از پاک شدن لکه‌ها دست‌ها را با آب صابون بشویید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده