بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آنچه در باره جراحی لیفت ابرو و پیشانی باید بدانید

آنچه در باره جراحی لیفت ابرو و پیشانی باید بدانید

لیفت ابرو چیست و چطوری انجام میشود

این روش زیبایی باعث برداشته شدن بافت های بالای ابرو می شود تا اثرات خود را معکوس کند.لیفت ابرو را می توان از طریق تکنیک های مختلف انجام داد. لیفت ابرو ، همچنین به عنوان لیفت پیشانی یا جوان سازی پیشانی شناخته می شود،برش هایی که در خط مو ایجاد میشود ، باعث میشود جای زخم کمتر دیده شود. آیا این جراحی ها بی خطر هستند؟ لیفت ابرو یک عمل زیبایی برای کاهش علائم قابل مشاهده پیری است و بیشتر در افراد 40 تا 60 سال انجام می شود

لیفت ابرو ، که به عنوان لیفت پیشانی یا جوان سازی پیشانی نیز شناخته می شود ، یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروها است. لیفت ابرو با بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو ظاهر پیشانی ، ابرو و اطراف چشم را بهبود می بخشد.

خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن
در صورت عدم تقارن ابرو پایین و افتاده یا ابرو ، ممکن است انتخاب کنید که لیفت ابرو داشته باشید. لیفت ابرو را میتوان به تنهایی یا با سایر روشهای صورت مانند جراحی پلک بلفاروپلاستی یا لیفت صورت انجام داد.

بالا رفتن سن به طور معمول باعث پایین افتادن ابروها می شود. با از بین رفتن قابلیت انعطاف پذیری پوست و بافت ها ، فاصله ابروها و مژه ها نیز کوتاه می شود.

موقعیت پایین ابرو می تواند شما را خسته ، عصبانی یا غمگین نشان دهد. لیفت ابرو می تواند ابروها را بالا آورده و ظاهری شاداب و دلپذیر را بازیابی کند.

اگر ابرو کم یا افتاده ای دارید که به افتادگی پلک های فوقانی کمک می کند ، ممکن است لیفت ابرو را در نظر بگیرید.

با پیر شدن صورت، صورت می افتد.این اصل در مورد گردن، گونه ها و همچنین ابرو و پیشانی نیز صدق میکند.

نشانه های اصلی پیر شدن ابرو و پیشانی

چندین چین افقی در پیشانی

چندین چین عمودی بین ابروها

ابروهایی که پایین آمده اند و باعث ایجاد ظاهر پوست اضافه روی پلک ها می شوند.

ابروهایی که صاف هستند یا به سمت پایین و بیرون شیب برداشته اند و قوس زیبا ندارند.

هدف لیفت ابرو با اندوسکوپ اصلاح نشانه های پیری پیشانی و ابرو و برگرداندن آنها به موقعیت بالاتر و طبیعی تر است.

ابروها و پیشانی ایده آل

پیشانی جوان هیچ نشانه ای از پیری پوست یا چروک خوردگی ندارد. در زمان استراحت، پیشانی باید صاف باشد و نباید بین ابروها اخم باشد. ابروها باید اندکی بالاتر باشند و دنباله ابرو باید بالاتر از بخش داخلی قرار گیرد.

چگونگی انجام لیفت

در تمامی عمل های جراحی برش ایجاد می شود و زخم وجود دارد. از مهمترین وظایف یک پزشک این است تا برش را در جایی ایجاد کند که دیده نشود و بخیه ها را با دقت انجام دهد تا ظاهر زخم ها را به حداقل برساند. یکی از مزایای مهم لیفت اندوسکوپی در مقابل سایر روش ها، طول برش هاست. این زخم ها در قسمت رویش مو پنهان شده و به سرعت بهبود می یابند. این زخم ها با رشد موها به سختی دیده می شوند تا اینکه به کامل خوب شوند و تقریبا اثری از آنها باقی نمی ماند. موها در زمان جراحی تراشیده نمی شود. لذا شخص تاس نخواهد شد.

در لیفت آندوسکوپی ابرو برخلاف سایر عمل های سنتی لیفت ابرو، پزشک با ایجاد چهار یا پنج برش بسیار کوچک با طول دو سانتی متر در پوست سر ابزار آندوسکوپی را داخل فرستاده (آندوسکوپی عبارتست از یک دوربین بسیار حساس و کوچک که در انتهای یک سیم فنری قرار دارد). سپس پزشک با استفاده از ابزار های خاص خود صورت را لفت کرده و ابروها را به سمت بالا می کشد. همچنین در برخی مواقع ممکن است پزشک با استفاده از ابزارهای خاص، بافت یا عضلات شل شده و اضافی را از بین ببرد تا ظاهر زیباتر و نتایج بهتری بدست آورد.

این عمل نسبت به سایر عمل جراحی لیفت ابرو درد و عوارض کمتری دارد. دوره نقاهت این عمل بسیار کوتاه بوده و بیمار پس از مدت کوتاهی معمولا بین دو تا چهار روز می تواند فعالیت روزانه خود را مجددا از سر بگیرد.

پس از انجام عمل

پیشنهاد می شود که به میزان کافی استراحت نموده و از انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید. اما انجام فعالیت های سبک و فعالیت های روزمره بلا مانع است. وجود ورم اطراف چشم پس از عمل کاملا طبیعی است.

 

در صورتی که هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد انجام فعالیت های بدنی سبک پس از یک هفته بلا مانع است.

چه کسی کاندید لیفت ابرو است؟

در زمان مشاوره،کاندیدای مناسب برای لیفت ابرو هستید.نشانه های زیر را دارید، لیفت پیشانی برای شما مناسب است:

ابروهای افتاده

صاف شدن شیب ابرو یا شیب رو به بیرون

چندین چین و خط روی پیشانی

پوست اضافی منطقه ابرو که روی پلک قرار گرفته

پیری پلک ها معمولا همراه با پیری پیشانی است

پیری پلک بالایی و ابرو معمولا همزمان با هم روی می دهد. این ترکیب معمولا باعث بدتر شدن ظاهر در اطراف چشم می شود. لیفت اندوسکوپی پیشانی همراه با بلفاروپلاستی می توانند به صورت همزمان جهت نتیجه بهتر انجام شوند.

عدم تقارن در موقعیت ابروها

 لیفت ابرو می تواند منجر به عدم تقارن شود ، در نتیجه یک یا هر دو ابرو بسیار بالا به نظر می رسد. با این حال عدم تقارن ممکن است در طول روند بهبودی یکنواخت باشد. مشکلات مداوم شکل و یا ابرو را می توان از طریق جراحی اضافی درمان کرد.

تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین
مشکلات مو لیفت ابرو می تواند باعث افزایش خط مو یا ریزش مو در محل برش شود. اگر ریزش مو به خودی خود برطرف نشود ، می توان با برداشتن جای زخم یا پیوند مو آن را درمان کرد.

مانند هر نوع عمل جراحی بزرگ ، لیفت ابرو خطر خونریزی ، عفونت و واکنش نامطلوب به بیهوشی را دارد.

برش برای لیفت ابرو

تمام روش های جراحی که شامل برش هستند زخم ایجاد می کنند. این نقش جراح پلاستیک است تا برش را در جایی قرار دهد که دیده نشود و بخیه ها را با دقت انجام دهد تا ظاهر زخم ها را به حداقل برساند. یکی از مزایای مهم رویکرد اندوسکوپی در مقابل رویکرد باز، طول برش هاست. درحالی که در روش کرونال که یک روش باز است برش در بالای سر از گوش تا گوش بود،

روش اندوسکوپی نیاز به 5 برش کوچک دارد که هر کدام فقط 3 -2 سانتی متر طول دارند. این زخم ها در قسمت رویش مو پنهان می شوند. این زخم ها به سرعت خوب می شوند و با رشد موها به سختی دیده می شوند تا اینکه به کامل خوب شوند. هیچ مویی در زمان جراحی تراشیده نمی شود بنابراین طاسی وجود ندارد.

جای زخم ممکن است زخم پس از بالا کشیدن ابرو قابل مشاهده باشد.

تغییر در احساس پوست. لیفت ابرو می تواند باعث بی حسی موقت یا دائمی در پیشانی یا بالای پوست سر شود.

لیفت ابرو در بیمارستان یا مرکز جراحی سرپایی انجام می شود. هنگام لیفت ابرو ، معمولاً با کمک یک بیهوشی عمومی راحت خواهید بود که شما را بیهوش می کند.تکنیک های لیفت ابرو بسته به نتایج دلخواه شما متفاوت است. تکنیک خاصی که جراح شما انتخاب می کند ، محل برش ها و جای زخم های حاصل را تعیین می کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده