بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه می توان یک رابطه موفق ایجاد کرد

چگونه می توان یک رابطه موفق ایجاد کرد

کلیدهای موفق یک رابطه

داشتن یک رابطه عاشقانه طولانی مدت یکی از مطمئن ترین راه ها برای رسیدن به خوشبختی طولانی است. اما این به طور طبیعی اتفاق نمی افتد ، بلکه به مهارت های خاصی نیاز دارد. خبر خوب این است که همه این مهارت ها می توانند توسعه پیدا کنندو همچنین به شما در تمام روابط دیگر کمک می کنند.برای دستیابی به یک رابطه موفق قطعا باید آموزش ببینید.

در این مورد قوانینی وجود دارد که باید به صورت اصولی به آن ها عمل نمایید تا به نتیجه دلخواه برسید. باید کتاب بخوانید، از مشاوران کمک بگیرید و یا حتی در دوره های مربوطه شرکت کنید. به بیان دیگر برای رابطه ی خود باید هزینه کنید و زمان اختصاص دهید.

می توانید صداقت را در زندگی خود پایه گذاری کنید. چون شما تصمیم گرفته اید به بهترین تصویر از خودتان در یک زندگی موفق تبدیل شوید و این مهم نیست که دو یا حتی بیست سال از رابطه تان می گذرد.

هدف شما بهبود یک زندگی و دستیابی به عشق بیشتر است.با هم تفریح کنید.که با هم ماجراجویی کنید و تجربیات جدیدی بسازید. با هم به یک کلاس یا یک سفر یک روزه بروید. هرچقدر زمان می گذرد و به مرگ نزدیک می شویم، ارتباط ما با همسرمان فرصتی برایمان ایجاد می کند که ابعاد انسانی مان را بهتر کشف کنیم و درک بهتر و عمیق تری از زندگی پیدا کنیم.

رابطه موفق به هیچ وجه یک تجارت نیست که با مبلغی بتوانید آن را خریداری کنید. شاید با هزینه کردن مبلغی بتوانید طرف مقابل را خوشحال کنید، ولی هرگز نمی توانید به علاقه و صمیمیت در آن رابطه دست پیدا کنید.

چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

هر دو طرف باید در نهایت اهداف مشابه باشد یا خیلی متفاوت نباشد. وقتی جنبه های عجیب و غریبی در یکی از طرفین وجود داشته باشد باعث ایجاد ناسازگاری می شود.

مابین همه زوجین اختلافاتی وجود دارد، از این رو سازگاری و همدلی امری حیاتی است. اما آنها باید بدانند که چگونه اختلافات خود را مدیریت کنند و این امر مستلزم این است که مشکلات خیلی بزرگ نباشند.

نحوه شروع زمینه سازی برای یک رابطه سالم و طولانی وجود دارد.

ذهن آگاهی را تمرین کنید. ...

هر روز دوباره متعهد شد. ...

بازیگوش باشید. ...

کار را در رابطه برقرار کنید. ...

اگر مهم نیست ، بگذارید برود. ...

وقتی درگیری وجود دارد ، آن را بپذیرید. ...

عشق خود را نشان دهید.نحوه شروع زمینه سازی برای یک رابطه سالم و طولانی وجود دارد.

7 Secrets of Successful People to Living a Balanced Life | Inc.com

عمده مشکلات روابطی عبارت است : رها کردن خود. ما می توانیم در بسیاری از زمینه ها خود را رها کنیم و نادیده بگیریم: احساسی قضاوت یا نادیده گرفتن احساسات ، مالی هزینه نکردن برای خود یا جسمی بد غذا خوردن ، ورزش نکردن وقتی تصمیم می گیرید که به جای نادیده گرفتن خود ، یاد بگیرید که خود را دوست داشته باشید ، می فهمید که چگونه با همسرتان رابطه دوست داشتنی برقرار کنید. ”

انتظارات: درمورد آنچه که هر یک از شما از رابطه انتظار دارد ، آنچه را که متعهد شده اید و نقش های مربوطه خود را بیان کنید.

حتی در بهترین رابطه انتظار فراز و نشیب را داشته باشید و دریابید که عشق مطلق چیزی نیست که شما در آن باشید یا از آن خارج شوید بلکه چیزی است که با گذشت زمان فرار می کند و جریان می یابد.

گشودگی: برقراری ارتباط آزاد برای شناخت واقعی شریک زندگی و اطلاع دادن به آنها ضروری است. اگر از نقاط قوت ، احساسات و رویاهای آنها نمی دانید ، نمی توانید به شریک زندگی خود کمک کنید تا از نقاط قوت او استفاده کند ، در جهت احساسات خود حرکت کند و به آرزوهای خود برسد.

شما همچنین باید در مورد نگرش به موضوعاتی که تقریباً همه مشکلات رابطه را ایجاد می کند بحث کنید: نقش های جنسیتی ، پول ، اقوام و فرزندان.

صمیمیت: در تقویت نزدیکی خود کار کنید ، زیرا ایستایی وجود ندارد. اگر به هم نزدیکتر نشوید ، از هم دور می شوید. صمیمیت را هر چند صداقت ، پذیرش و اعتماد تقویت کنید. وقت را با هم بگذرانید. دست زدن به. و حداقل برای چند دقیقه در روز ، به چشمان یکدیگر خیره شوید.

مراقبت: به اندازه رفاه و آسایش آنها نگران باشید و به دنبال فرصت هایی برای بهتر کردن زندگی آنها باشید. به آنها کمک کنید تا موفق شوند و موفقیت هایشان را با آنها جشن بگیرید.

همدلی: همه چیز را از دیدگاه شریک زندگی خود و همچنین از دیدگاه خود مشاهده کنید. قبل از دنبال درک شدن به دنبال درک باشید.

احترام: به شریک زندگی خود احترام بگذارید و به گونه ای رفتار کنید که احترام آنها را چه در داخل و چه در خارج از رابطه کسب کند. به آنها احترام بگذارید حتی در مواقع مخالفت. بدون قضاوت گوش کنید. آنها را همانطور که هستند بپذیرید و سعی نکنید آنها را تغییر دهید ، اما به آنها کمک کنید تا از راه هایی که می خواهند تغییر کنند تغییر کنند. بر نقاط قوت همسرتان تمرکز کنید و نظر بالایی در مورد آنها داشته باشید.

احترام به خود: وقتی شخصیت خودتان را دوست دارید برای افراد متقابل هم بسیار راحت تر خواهد بود که شما را دوست داشته باشد. اصالت خود را به خطر نیندازید یا به خاطر رابطه ای که دارید ، فداکاری کنید. و نیازهای شریک زندگی خود را بالاتر از نیازهای خود قرار ندهید. با هر یک از شما به همان اندازه مهم رفتار کنید.

اختلاف نظر سازنده: در مواقع مخالفت ، انتقاد نکنید ، سرزنش نکنید و آزاردهنده و تلخ نباشید. بیشتر مشکلات رابطه با احساسات صدمه دیده افزایش می یابد. یاد بگیرید که از طریق برقراری ارتباط ، مذاکره و همکاری اختلافات و درگیری ها را مدیریت کنید.

مشکلات را به وجود بیاورید و هرگز عصبانی نخوابید.

کار گروهی: با توجه به منافع هر دو دارای وزن برابر تصمیم گیری کنید. در بهترین روابط ، هر شخص به اندازه شخص دیگری به دیگری اهمیت می دهد.

پیشرفت: رابطه را به عنوان فرصتی برای ایجاد زندگی مشترک ایده آل خود در نظر بگیرید. به توسعه مستمر هر یک از شما به صورت جداگانه و همچنین رابطه خود متعهد باشید. به دنبال فرصت هایی باشید تا خواسته ها و اهداف خود را با یکدیگر همسو کنید و معنای مشترک ایجاد کنید.

مثبت بودن: جشن زندگی و یکدیگر را لحن عاطفی رابطه بگذارید. حداقل پنج بار بیشتر از آنچه که منفی می گویید ، به همسر خود و در مورد او چیزهای مثبت بگویید.

قدردانی: رابطه را امری بدیهی تلقی نکنید. شما در حال تبدیل شدن به یک فرد شگفت انگیز هستید ، در موقعیت خوشبختی که بسیار انتخاب می کنید در مورد چه کسی با او وقت می گذرانید. شما یک فرد شگفت انگیز را برای ساختن زندگی انتخاب کرده اید و خوشبخت هستید که آنها شما را نیز انتخاب کرده اند.

ماجراجویی و تنوع: فعالیت های جدید ، مهیج ، چالش برانگیز را با آنها به اشتراک بگذارید. با هم به دنبال خودانگیختگی باشید و از آن استقبال کنید. پیوند و صمیمیت را با تزریق هر روزه خود به خود تقویت کنید. عاشقانه و اغواگرهای مادام العمر باشید.

جذابیت: به یاد داشته باشید که ما چیزی را که به آن جذب می شویم انتخاب نمی کنیم ، اما اینکه جذاب باشد را انتخاب می کنیم. کارهایی را که شریک زندگی شما جذاب می داند انجام دهید و تمام چیزهایی را که در مورد آنها جذابیت دارید ، از داخل و خارج به همسرتان بگویید.

تلاش: فکر نکنید که روابط خوب فقط اتفاق می افتد. تمام مهارت های این لیست برای تسلط به تلاش مداوم نیاز دارد.

عشق: بدون عشق ، زمان زوجین را به دشمن یا غریبه تبدیل می کند.

با عشق ، همه چیز ممکن است. وقتی دو نفر به اندازه خودشان یکدیگر را دوست داشته باشند طناب کشی از بین می رود و سازش و فداکاری به مفاهیمی بی معنی تبدیل می شوند زیرا آنچه برای یکی بهتر است برای دیگری بهتر است. وقتی به اندازه خود شخص دیگری را دوست داشته باشید ، کار در این رابطه به یک لذت تبدیل می شود و نه یک کار طاقت فرسا ، و این فرصت را جشن می گیرید تا به درخشش درونی همسرتان کمک کنید

طرف مقابل شما در حال حرف زدن است، شما فقط به حرفهای او گوش کنید و ببینید چه میگوید سعی نکنید به دنبال پاسخی برای آن حرفها بگردید.حرفش تمام شود. 

توجه کردن

کسی با شما صحبت میکند به او نگاه کنید. رابطه ی چشمی به او برقرار کنید. اجازه بدهید زبان بدن دو طرف باهم حرف بزنند. شما به زبان بدن او توجه کنید . به حرفی که در چشمهایش هست دقت کنید. لحن صدای او را با دقت متوجه شوید و واقعا سعی کنید تمام چیزی را که به شما میگوید گوش دهید. به اصطلاح عامیانه گوش جان بسپارید.

با جسمتان گوش کنید

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

نگاه خود را از سمت کسی که با شما صحبت میکند برنگردانید. به او نگاه کنید. تا حدی به سمت جلو متمایل شوید و لبخند بزنید، با حرکات سر حرفهای او را تایید کنید و از جملاتی مثل بله. می فهمم. حق با شماست و غیره استفاده کنید. با این روش شخص مقابل احساس میکند دارد توسط شما شنیده میشود

سخنان او را قطع نکنید

 یکی از بهترین کارهایی که میتوانید بکنید تا به شخص مقابل بفهمانید اصلا به حرفهای او توجه ندارید این است که مرتبا حرفهای او را قطع کنید. پس اینکار را انجام دهید. تا آخر به حرفهای او گوش کنید تا جایی که دیگر سوالی برای شما باقی نماند. حرفهای او را قطع نکنید تا جایی که خودش بخواهد نظر شما را جویا شود

آنچه او میگوید را تکرار کنید

با تکرار خلاصه ای از کل حرفهای او به خودش، به شخص مقابل می فهمانید که حرفهایش را کاملا متوجه شده‌اید. بعد از این تکرار، میتوانید نظر خود را بیان کنید. اینکار باعث میشود او به خاطر اینکه به حرفهایش گوش داده اید از شما قدردانی کند. و این کلید موفقیت در یک گفتگو است.

با صداقت پاسخگوی سوالات آنها باشید

اگر از شما سوالی شد، در هنگام پاسخ دادن حتما صادقانه پاسخ بدهید و نیز با کمال احترام. به گونه‌ای با شخص مقابل خود سخن بگویید که انتظار دارید دیگران نیز به همان شیوه با شما سخن بگویند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده