بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پروتز گونه ، تقویت گونه یا کاشت گونه

پروتز گونه ، تقویت گونه یا کاشت گونه

پروتز گونه در ایران

گونه های برجسته از نظر زیبایی دلپذیر قلمداد می شوند ، اما در برخی افراد استخوان گونه مشخص نیست و در نتیجه صورت صاف می شود. تقویت گونه برای تأکید بر استخوان گونه انجام می شود. صورت های صاف و صاف در برخی از گروه های قومی ، با اختلاف مادرزادی ، و پس از آسیب به صورت دیده می شود. همچنین در بسیاری از افراد به طور عادی توسعه یافته مشهود است. بهبود برجستگی استخوان گونه در گروه سنی بالاتر نتیجه سفت شدن پوست صورت و همچنین بافت های نرم است. 

هزینه پروتز گونه در ایران

توجه: با توجه به آخرین کاهش ارزش پول ایران ، اکنون خدمات پزشکی با کیفیت بالا با قیمت های بسیار مقرون به صرفه در دسترس هستند.

هزینه متوسط ​​پروتز گونه (دلار)

چقدر است گونه هزینه ایمپلنت در ایران در مقایسه با گونه هزینه ایمپلنت در کشورهای دیگر؟

امروزه ، پزشکی جهانی شده است و بسیاری از موارد مانند کاشت گونه در مناطق مختلف جهان قابل درمان است. با این حال ، هر ساله افراد زیادی برای انجام درمان کاشت گونه در ایران به ایران می روند. برخی از دلایل مهم بیشتر بیماران کیفیت بالای درمان و نقش قابل توجه هزینه ها در مقایسه با سایر کشورها است.

به طور کلی ، هزینه کاشت گونه در ایران یک سوم هزینه کاشت گونه در کشورهای دیگر است در حالی که کیفیت با کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا و آلمان سازگار است.

شما می توانید متوسط ​​هزینه پروتز گونه در پاکستان 70٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران پیدا کنید.

تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین

شما می توانید متوسط ​​هزینه پروتز گونه در ترکیه 90٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران پیدا کنید.

شما می توانید متوسط ​​هزینه پروتز گونه در تایلند 105٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران پیدا کنید.

می توانید میانگین هزینه پروتز گونه در هند را 80٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران بدانید.

شما می توانید متوسط ​​هزینه پروتز گونه در مکزیک 110٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران پیدا کنید.

شما می توانید میانگین هزینه پروتز گونه در لهستان 140٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران را پیدا کنید.

می توانید میانگین هزینه پروتز گونه در اسپانیا را 215٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران بدانید.

شما می توانید متوسط ​​هزینه پروتز گونه در استرالیا 270٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران را پیدا کنید.

شما می توانید متوسط ​​هزینه پروتز گونه در انگلیس 250٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران پیدا کنید.

شما می توانید میانگین هزینه پروتز گونه در آلمان 165٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران را پیدا کنید.

شما می توانید میانگین هزینه پروتز گونه در امارات متحده عربی 260٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران را پیدا کنید.

شما می توانید متوسط ​​هزینه پروتز گونه در کانادا 295٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران پیدا کنید.

شما می توانید متوسط ​​هزینه پروتز گونه در ایالات متحده آمریکا 320٪ بیشتر از هزینه پروتز گونه در ایران را پیدا کنید.

چه نوع پروتز گونه ای خواهم داشت؟

تقویت جراحی گونه ها را می توان از طریق روش تقویت با استفاده از کاشت انجام داد. چندین نوع کاشت در دسترس است و انتخاب بستگی به آناتومی خاص شما دارد. نوع اصلی کاشت مورد استفاده Medpor (پلی اتیلن متخلخل) نامیده می شود اما از سیلیکون ، Gortex و هیدروکسی آپاتیت (مرجان) نیز می توان استفاده کرد. 

چه نوع بیهوشی خواهم داشت؟

این روش برای راحتی مطلوب تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. این بدان معناست که شما برای تمام مراحل خواب خواهید بود. به طور معمول ، این روش به صورت جراحی سرپایی انجام می شود ، اما بسته به ترکیب خاصی از روش های برنامه ریزی شده ، ممکن است لازم باشد یک شب بمانید. 

برشهای من کجا خواهد بود؟

این روش معمولاً از طریق برشی در دهان انجام می شود ، درست در بالای خط لثه قرار می گیرد. یک جیب در بالای سطح استخوانی گونه ایجاد می شود تا کاشت را وارد کند. ایمپلنت با استفاده از یک پیچ که ثبات کاشت را در مرحله بهبود فراهم می کند ، در موقعیت و تثبیت قرار می گیرد. پیچ به طور دائمی در جای خود باقی مانده است. اندازه کاشت و میزان تقویت قبل از زمان مشاوره تصمیم گیری می شود. این به شما کمک می کند تا تعادل و تناسب طبیعی با چهره شما ایجاد شود.

 مدت جراحی چقدر است؟

این روش معمولاً یک ساعت طول می کشد اما به ترکیب خاصی از روشهای برنامه ریزی شده شما بستگی دارد. جراحی بزرگ سازی گونه معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود. چند ساعت پس از عمل می توانید در همان روز به خانه برگردید.

خطرات چیست؟

برش ها در داخل دهان قرار دارند و باید بدون مشکل بهبود یابند. این برش ها نباید دیده شوند. جای زخم بندرت مشکل ساز است. با این وجود ، باید توجه داشته باشید که تمام زخم ها دائمی هستند و قد ، عرض و رنگ نهایی آنها قابل پیش بینی نیست. مانند هر روش جراحی ، ممکن است اعصاب حسی کوچک سطح پوست هنگام ایجاد برش یا تضعیف پوست بریده شوند. قسمت هایی از صورت شما بی حس می شود یا کمتر از احساس کامل است. حساسیت در این مناطق به تدریج بر می گردد ، معمولاً در عرض 2 تا 3 ماه با بهبود خود به خود انتهای عصب. در طی روند بهبودی ، ممکن است پوست صورت برای مدت زمانی حساس شود. برخی از حساسیت های کم شده ممکن است تا بی نهایت دوام بیاورند.

خونریزی غیرمعمول است ، اما ممکن است پس از بزرگ شدن گونه رخ دهد. تقریباً در 1 تا 2٪ بیماران دیده می شود و بیشتر در آقایان دیده می شود. گاهی ممکن است تغییر شکل جزئی پس از جراحی ادامه یابد. چهره هیچ کس کاملاً متقارن نیست. برخی عدم تقارن پس از عمل ممکن است نتیجه عدم تقارن موجود باشد. روش دوم ممکن است برای حل مشکل لازم باشد. تورم نتیجه طبیعی جراحی است و بهتر است فقط با بالا بردن سر تخت درمان شود. آسیب عصبی که به گونه ، لب بالایی و کنار بینی احساس می کند در کمتر از 1٪ موارد اتفاق می افتد. هنگامی که اتفاق می افتد ، منجر به از دست دادن جزئی احساس در آن طرف صورت می شود. برخی از بی حسی های بعد از جراحی طبیعی است اما اگر عصب آسیب دیده باشد ، احساس از دست دادن دائمی وجود دارد. عفونت نیز نادر است. پیشگیری اصلی است و آنتی بیوتیک ها پس از جراحی ارائه می شوند. 

چگونه می توانم برای جراحی پروتز گونه آماده شوم؟

قبل از هر روشی ، لازم است داروهایی را که مصرف می کنید و ممکن است جراحی شما را تحت تأثیر قرار دهد ، بررسی کنید. ممکن است از شما خواسته شود بعضی از داروهایی را که استفاده می کنید متوقف یا تنظیم کنید. مثل همیشه ، مهم است که مکمل ها را در لیست داروهای خود قرار دهید. به مدت 10 روز قبل از جراحی از مصرف محصولات آسپرین و آسپرین ، داروهای ضد التهاب (به جز استامینوفن یا Tylenol) و مکمل های گیاهی خودداری کنید.

بسته به شرایط پزشکی ، ممکن است از شما خواسته شود قبل از جراحی آزمایش آزمایشگاهی یا معاینه پزشکی انجام دهید.

محصولات دخانیات توانایی بهبودی بدن شما را مختل می کنند. قبل از هرگونه عمل جراحی از شما خواسته می شود تا 6 هفته سیگار را ترک کنید. محصولات کاهش دخانیات مانند آدامس و همچنان بدن شما را از طریق دخانیات تأمین می کنند و باید متوقف شوند. لطفاً از دکتر کربی سوال کنید که آیا برای ترک آن به کمک نیاز دارید.

اطمینان حاصل کنید که یک فرد بزرگسال مسئولیت پذیر شما را به سمت جراحی سوق می دهد. شما به شخصی احتیاج دارید که شب بعد از جراحی نیز با شما بماند.

بهبودی من از جراحی پروتز گونه چگونه است؟

کمترین ناراحتی در ارتباط با افزایش گونه وجود دارد. در اطراف ناحیه گونه و احتمالاً در زیر چشم مقدار متوسطی تورم وجود دارد. این در 48 تا 72 ساعت پس از جراحی به اوج خود می رسد و سپس فروکش می کند. یخ خرد شده روی گونه ها در این مدت کمک خواهد کرد. بیشتر تورم های قابل مشاهده تا حدود 2 هفته از بین می روند. ممکن است هنوز احساس بی حسی وجود داشته باشد ، به این معنی که مقداری تورم هنوز وجود دارد. چند هفته طول می کشد تا آخرین تورم برطرف شود. بعد از جراحی نباید حداقل 6-8 هفته روی صورت خود بخوابید. از داروی خوراکی درد برای کنترل ناراحتی بعد از عمل استفاده می شود.

برش های دهان با بخیه هایی که حل می شوند بسته می شوند. بعد از جراحی باید بتوانید مسواک بزنید اما در مسواک زدن دندان های بالایی مراقب باشید. شما باید مسواک را به صورت عمودی بچرخانید و مراقب مسواک زدن تک تک دندان ها باشید تا مطمئن شوید که برش خط لثه تازه را بهم نمی زنید. رژیم غذایی شما باید در 24 ساعت اول مایعات (آب میوه ، شیر ، شیک ، آبگوشت و غیره) باشد ، بنابراین ممکن است یک رژیم نرم را شروع کنید. به مدت 6-8 هفته پس از جراحی نباید از غذاهای سخت یا تیز (چیپس ، دوریتوس و ...) استفاده کنید. 

کاشت گونه در ایران

استخوان های گونه مشخص و مشخص از ویژگی های جوانی و زیبایی طبیعی قلمداد می شوند ، اما با افزایش سن پوست ، این ناحیه از صورت می تواند افتادگی و افتادگی پیدا کند. در  مراکز ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ، روش کاشت گونه ما تعریف را بازیابی می کند و خطوط صورت شما را با زمان بهبودی کوتاه بهبود می بخشد

منبع مطلب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده