مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» خوب غذا خوردن کلید سلامتی شما و کودک

خوب غذا خوردن کلید سلامتی شما و کودک

برنامه رژیم غذایی سه ماهه سوم برای مادران باردار

رژیم 7 ماه بارداری

رژیم بارداری 8 ماهه

رژیم 9 ماه بارداری

کمی بیشتر از 6 ماه از زمانی که برای اولین بار متوجه شدید انتظار دارید ، می گذرد. اکنون ، شما در انتهای بارداری خود هستید و به زودی از کودک کوچک خود در جهان استقبال خواهید کرد. تاکنون همه تلاش ممکن را انجام داده اید تا سلامت و ایمنی کودک و نوزاد خود را تضمین کنید. فقط 3 ماه مانده است ، بسیار مهم است که شما رژیم غذایی خود را بسیار دقیق بررسی کنید ، زیرا کودک شما شروع به افزایش وزن می کند و برای زندگی خارج از رحم شما آماده می شود. در اینجا یک برنامه رژیم ماهانه بارداری آورده شده است که می توانید هنگام برنامه ریزی برای رژیم سه ماهه سوم خود در خاطر داشته باشید.

رژیم 7 ماه بارداری

با وارد شدن به سه ماهه سوم بارداری ، متوجه می شوید که رحم شما کاملاً رشد می کند. این می تواند باعث ایجاد کمی استرس در معده شما شود ، بنابراین ممکن است در این ماه با سوزش معده دست و پنجه نرم کنید. برای کمک به تسکین درد ، می توانید وعده های غذایی کمتری را به طور منظم شروع کنید و سعی کنید تا کاملا سیر شوید از خوردن خودداری کنید

برای کمک به رشد کودک خود ، باید مقدار کافی پروتئین در رژیم بارداری خود اضافه کنید.همچنین ، در رژیم 7 ماهه بارداری ، استفاده از مرغ ، لوبیا ، برنج و دانه ها به شما کمک می کند نمودار رژیم بارداری خود را بهبود ببخشید.

خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن

رژیم بارداری 8 ماهه

با ادامه رشد کودک و رشد ریه ها و مغز کودک کوچک ، باید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی اسیدهای چرب امگا 3 می خورید تا به رشد کودک کمک کند. آجیل و دانه ها ، دانه های کتان آسیاب شده و ماهی های روغنی مانند ماهی قزل آلا به دلیل محتوای بالای امگا 3 شناخته می شوند و قطعاً باید به رژیم 8 ماه بارداری شما اضافه شوند. اگر در دوران بارداری از بیخوابی رنج می برید ، می توانید قبل از رفتن به رختخواب یک فنجان آب گیلاس شیرین نشده بنوشید. گیلاس های شیرین نشده میزان ملاتونین بدن شما را افزایش می دهد ، که خواب شما را تنظیم می کند و می تواند یک افزودنی عالی برای نمودار رژیم بارداری شما باشد.

Seventh Month Pregnancy Diet Chart - Which Food to Eat and not to Eat

رژیم 9 ماه بارداری

فقط چند هفته تا استقبال کودک خود از جهان باقی مانده است. در حال حاضر ، رشد کودک شما تقریباً کامل است. دست ها و پاهای شما شروع به تورم می کند ، که باعث می شود ایستادن ، نشستن یا حتی دراز کشیدن برای مدت طولانی برای شما ناراحت کننده باشد. برای جلوگیری از این امر ، باید سعی کنید میزان نمک در رژیم غذایی خود را کاهش دهید و ورزش های سبک مانند شنا یا پیاده روی را امتحان کنید.

برای بیشتر زنان ، بیشترین نگرانی در این ماه زایمان زودتر از هفته سی و هفتم است. اگر می خواهید از زایمان زودرس جلوگیری کنید ، باید به رژیم غذایی 9 ماهه بارداری خود سیر ، خرما و کشمش اضافه کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا کودک خود را به دوران بارداری برساند ، و همچنین می تواند به زایمان خود به خود کمک کند - بنابراین مجبور نخواهید شد که از دکتر خود بخواهید آن را القا کند.

هر زنی یک تجربه بارداری منحصر به فرد دارد ، بنابراین همیشه مهم است که قبل از انجام هرگونه تغییر در برنامه رژیم بارداری ، با پزشک خود مشورت کنید. همچنین بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که خوب غذا خوردن در تمام دوران بارداری مهم است ، زیرا می تواند تأثیر طولانی مدت بر رشد کودک شما داشته باشد. نوع غذایی که با شروع رشد مغز کودک می خورید می تواند در آینده نیز بر روی هوش او تأثیر بگذارد. در حالی که انتظار دارید ، بهتر است از مصرف غذاهای ناخواسته پرهیز کنید ، زیرا مواد مغذی زیادی ندارد و محتوای چربی زیادی دارد. علاوه بر این ، وقتی هوس شدید ، باید به آنها گوش دهید ، زیرا این روش بدن شما است که به شما می گوید به یک ماده مغذی خاص احتیاج دارد. در پایان روز ، خوب غذا خوردن کلید سلامتی شما و کودک شماست.

رژیم غذایی سالم در دوران بارداری چیست؟

بدن شما در طول بارداری به طور متوسط ​​روزانه به 300 کالری اضافی نیاز دارد. در سه ماهه دوم و سه ماهه سوم نیز برای حمایت از کودک در حال رشد باید پروتئین خود را افزایش می دهد. به همین ترتیب ، کلسیم مصرفی شما باید در سطح بالاتری باشد تا رشد استخوان های محکم در کودک شما را ترغیب کند.

اطمینان حاصل کنید که از یک رژیم غذایی سالم و مغذی لذت ببرید که مواد مغذی ذکر شده در بالا را هرچه بیشتر در بارداری خود ادامه دهید و برای زایمان یک کودک سالم در راه ادامه دهید! پزشک در صورت لزوم از رژیم غذایی شما با مولتی ویتامین ها ، اسیدفولیک و مکمل های پشتیبانی شما خواهد کرد. درباره غذاهای مصرفی در دوران بارداری برای کودک سالم بیشتر بدانید. اگر در مراحل ابتدایی بارداری خودتان باشید ، یک نمونه ساده رژیم بارداری شما را به سمت بارداری سالم راهنمایی می کنید. میوه ها و سبزیجات بدیهی است که بخشی مهم در هر رژیم غذایی هستند. اگر ، بیایید با ذکر دلایلی ، میوه هایی را که باید از آنها در دوران بارداری استفاده کنید ، لیست کنیم.

آخرین خبر | علت ضعف در بارداری چیست و چگونه درمان می‌شود؟

از مصرف کدام میوه ها در دوران بارداری خودداری شود؟

پزشک شما بهترین شخص است که شما را با میوه های راهنمایی می کند تا در هنگام بارداری از آنها اجتناب کنید. در اینجا توصیه های موجود وجود دارد:

1. آناناس در دوران بارداری:

یکی از میوه هایی که در دوران بارداری به ویژگی در سه ماهه اول مصرف نمی شود. آنها ماده حاوی ماده شیمیایی به نام بروملین است که ظاهرا باعث نرم شدن دهانه رحم می شود. این ممکن است نتیجه ناخواسته زایمان زودرس یا سقط جنین باشد. در حالی که هر پزشکی با این یافته موافق نیست ، اما گفته می شود که باعث گرم شدن بدن می شود ، زیرا خطر تولد زودرس باعث افزایش می شود.

2. پاپایا در دوران بارداری:

هر زن هندی می داند که پاپایا یکی دیگر از میوه ها است که در دوران بارداری باید از آن اجتناب کرد! این ماده بسیار غنی از لاتکس است که می تواند باعث انقباض رحمی شود که به خونریزی و حتی سقوط جنین شود. این امر خصوصاً در مورد پاپایاهای خام و نارس است که NO-NO مطلق نیست ، صدق می تواند کند.

خوب غذا خوردن کلید سلامتی شما و کودک

3. انگور در دوران بارداری:

انگور هرچند به وضوح اثبات نشده است اما یکی دیگر از میوه هایی است که در دوران بارداری باید از آن اجتناب شود. گمان می رود انگور حاوی مقدار غیرقابل قبیله سموم دفع آفات است اگر که کشتن آنها را دوست دارد اگر از خوردن حشرات جلوگیری کند. این سموم دفع آفات با سیستم ایمنی کاملاً نابالغ می شود به جنین در حال رشد آسیب برسانند. 

4. خرما در دوران بارداری:

به یاد داشته باشید ، خرما برای مادر و کودک مفید است ، انرژی فوری را بدون افزایش سطح قند در خون تأمین می کند. با این شرایط ، مصرف بیش از حد خراب در طول تابستان پیشنهاد نمی شود زیرا مقدار زیادی گرما در بدن مادر تولید می شود. این امر می تواند باعث سووار استفاده غیرضروری شود ، به طور مشخص در مرحله بعدی بارداری ایجاد می شود.

دیابت بارداری - میوه هایی که در هنگام بارداری از آنها اجتناب می کنید

برای مادری که در سه ماهه سوم دیابت بارداری مبتلا می شود ، دائماً با آنچه می توان خورد و چه چیزهایی را باید اجتناب کرد ، مبارزه می شود. این قانون ساده انگشت شست را به خاطر بسپارید - هر چیزی که زود هضم شود می تواند باعث افزایش سطح ناگهانی شود و اگر لازم باشد از آن اجتناب شود. استفاده از میوه های تازه را به میزان متوسط ​​، با تأکید ویژه بر میوه های کم قند خون مانند سیب ، گلابی ، پرتقال ، هلو و غیره ادامه دهید. میوه هایی که در دوران بارداری با دیابت بارداری باید از آنها اجتناب کنید ، شامل میوه های دارای قند بالا یا میوه های خشک مانند کشمش ، آنبه و گیلاس هستند. . از مصرف آب میوه به طور کامل خودداری شود.

قبل از اینکه حرکت کنید

بارداری زمانی است که شما باید از یک رژیم غذایی سالم ، خوشمزه و مغذی لذت ببرید و شما را راضی نگه دارید و سلامت کودک را نیز تقویت کنید. استفاده کنید ، اطمینان حاصل کنید که بخش بیشتری از میوه ها و سبزیجات تازه را در رژیم غذایی روزانه خود داشته اید. لیست میوه هایی را که در دوران بارداری برای خوردن آنها استفاده نمی شود باید مواردی را در موارد بی خطر و غیرضروری برای شما ایجاد کند. برای دانستن همه چیز در مورد اشتیاق به بارداری اینجا کلیک کنید. از هفته به هفته نكات تخصصی درباره تقویم بارداری تا نكات مربوط به مراقبت از نوزاد تازه متولد شده ، Pampers India در اینجا شما را در سفر شگفت انگیز اوایل والدین راهنمایی می کنید. درباره ما ، محصولات پوشاک بچه و تعهد شما را به شما بیشتر بیاموزید.

Pregnancy Food and Nutrition: 17 Myths and Facts - HealthXchange

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده