مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 11 مکمل غذایی که می تواند به شما در مبارزه با عفونت های تنفسی ویروسی کمک کند

11 مکمل غذایی که می تواند به شما در مبارزه با عفونت های تنفسی ویروسی کمک کند

11 مکمل غذایی که می تواند به شما در مبارزه با عفونت های تنفسی ویروسی کمک کند

از آنجایی که بیماری کروناویروس جدید همچنان بسیاری از کشورهای جهان را درگیر خود کرده است، دانشمندان و غیرنظامیان به طور یکسان بر یافتن پاسخی مبهم برای یک سوال متمرکز هستند: چگونه می‌توانیم به این همه‌گیری پایان دهیم؟ اما هنوز انواع دیگری از عفونت های تنفسی ویروسی در اطراف وجود دارد. در اینجا عوامل تغذیه ای وجود دارد که می تواند سیستم ایمنی بدن ما را بهبود بخشد. مطالعات پیشرو کشف کرده‌اند که برخی مکمل‌ها وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند خودتان را از نظر بدنی بهتر محافظت کنید و در صورت آلوده شدن، تغییرات بالقوه تغییر دهنده زندگی ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مکمل های غذایی که می توانند به شما در مبارزه با عفونت های تنفسی ویروسی (VRI) کمک کنند، مطلب زیر را مطالعه کنید. 


سنجد

Sambucus nigra یا سیاه سنجد، یک داروی گیاهی شناخته شده است که قرن ها در مبارزه با عفونت استفاده می شود. اخیراً، استفاده و تصدیق آن به عنوان یک عامل ضد باکتری پیشرو در مکاتب فکری رایج پزشکی افزایش یافته است. توانایی مبارزه با باکتری ها، ویروس ها و عفونت های دستگاه تنفسی را نشان داده است. 


تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین

پروبیوتیک ها

پروبیوتیک ها برای افزودن به مکمل های معمولی شما عالی هستند، زیرا تاثیر مثبتی بر سلامت روده دارند. گفته می شود روده شما ذهن دوم شماست، بنابراین حفظ سلامت آن برای سیستم ایمنی بدن ضروری است. پروبیوتیک ها می توانند به بهبود میکروبیوتا کمک کنند و همچنین می توانند به ایجاد متابولیت های ضد ویروسی کمک کنند. 


ویتامین دی

ثابت شده است که ویتامین D یکی از بهترین مکمل هایی است که می توانید برای سیستم ایمنی بدن خود مصرف کنید. جالب اینجاست که چند نفر دچار کمبود ویتامین D هستند و حتی از آن اطلاعی ندارند. فقط چند مورد از فواید ویتامین D.


ویتامین سی

ویتامین C یکی از قوی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌هایی است که می‌توانید مصرف کنید، و از بدن محافظت می‌کند و توانایی مبارزه با عفونت را افزایش می‌دهد. همچنین در سطح سلولی ترمیم کننده است، سلول های قدیمی را پاک می کند و سلول های جدید را دوباره پر می کند. همچنین در کاهش طول عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی نقش اساسی داشته است. 


سیر

سیر یک غذای طبیعی عالی است که می توانید آن را به بیشتر غذاهای خود اضافه کنید و به شما امکان می دهد مصرف مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی را افزایش دهید. سیر یک ماده غذایی ضد باکتری و ضد ویروسی طبیعی است و می تواند گلبول های سفید خون را تحریک کند.


قارچ های دارویی

قارچ‌های دارویی گیاهی باستانی هستند که قرن‌ها در مبارزه با بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند. ثابت شده است که قارچ ها باعث تقویت ایمنی می شوند. برخی تحقیقات حتی نشان می دهد که این داروی طبیعی می تواند به مشکلات ریوی مانند عفونت و آسم کمک کند. 


اکیناسه

اکیناسه که عضوی از خانواده گل مروارید است، توانایی بهبود سلامت سیستم ایمنی را دارد. نشان داده شده است که اثرات ضد ویروسی دارد و با مشکلات تنفسی مانند راینوویروس ها و ویروس سنسیشیال تنفسی مبارزه می کند. 


کورکومین

کورکومین اصلی ترین و فعال ترین ماده موجود در زردچوبه است که این ادویه را به یکی از قوی ترین مکمل های سالم تبدیل می کند که می توانید به غذای خود اضافه کنید. کورکومین دارای توانایی های ضد التهابی است و می تواند سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت کند. 


اسیدهای چرب امگا 3

این جزء برای سلامت قلب عالی است و می‌تواند به شفاف نگه داشتن شریان‌ها، کند کردن پلاک‌ها، کاهش احتمال حمله قلبی یا سکته مغزی و کاهش فشار خون کمک کند. 


مولتی ویتامین

مولتی ویتامین ها یک استراتژی دفاعی عالی هستند زیرا به نوعی برای همه سیستم های سلامت شما عمل می کنند. با مصرف روزانه مولتی ویتامین ها، چندین مکمل قدرتمند را ترکیب کرده و پایه های خود را پوشش می دهید تا جایی که به بدن خود بهترین شانس را برای دفع عفونت ها و ویروس ها می دهید. 


Propolis بره موم

بره موم جزء شگفت انگیزی است که در درز کندوها یافت می شود. این ماده رزین مانند شگفت انگیز یک تقویت کننده سیستم ایمنی است که ضد ویروس نیز می باشد.

خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن



تهیه و ترجمه مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده