بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» با 5 تغییر ساده، زندگی شادتری داشته باشید!

با 5 تغییر ساده، زندگی شادتری داشته باشید!

5 تغییر ساده که زندگی شما را تغییر می دهد.

تغییراتی وجود دارد که می توانید در زندگی روزمره خود ایجاد کنید تا بهره وری خود را افزایش دهید. ممکن است در ابتدا آسان نباشد، اما به محض اینکه عادات جدیدی ایجاد کنید همه چیز سر جای خود قرار می گیرد. در اینجا 5 عادت روزانه موفق ترین رهبران آورده شده است که می توانید همه آنها را در زندگی خود پیاده کنید:


1-به اندازه کافی بخوابید!

40 درصد مردم کمتر از مقدار توصیه شده می خوابند. این می تواند تأثیر منفی بر بهره وری و سلامت شما داشته باشد. اگر کمبود خواب دارید، به دنبال راه هایی برای بهبود این بخش از زندگی خود باشید. شاید آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نباشد که هر شب یک ساعت زودتر به اتاق خواب خود بروید.


2-صبح ها زود بیدار شوید!

اگرچه خواب کافی مهم است، اما این به این معنا نیست که باید زنگ ساعت خود را برای ظهر تنظیم کنید. موفق ترین رهبران صبح زود بیدار می شوند. وقتی سحرخیز باشید، به نسبت بقیه وقت بیشتری برای انجام کارهایتان دارید و ساعتی که بقیه تازه از خواب بیدار می شوند، شما تمام کارهایتان را انجام داده اید.


نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان مطلب مرتبط نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان

3-مدیتیشن کنید!

یادتان باشد که یک ذهن شلوغ، بازدهی خوبی ندارد. پس هر روز مدیتیشن کنید و اندکی از نگرانی ها و استرس های روزانه خودتان دور شوید. همچنین با مدیتیشن ذهن شما باز می شود و ایده های خوبی به ذهنتان تراوش می شود.


4-ورزش کنید!

مهم نیست چه ورزشی، فقط انجامش دهید. برخی از افراد صبح ورزش می کنند، برخی دیگر برای ناهار زمانی را پیدا می کنند، و کسانی هم هستند که این کار را در عصر انجام می دهند. اگرچه ممکن است عادت به ورزش کردن را ترک کرده باشید، اما با فقط روزی نیم ساعت انجام دادن ورزش مورد علاقه تان، به ورزش برگردید و شور و نشاط را برگردانید.


5-وقتتان را در رفت و آمد هدر ندهید!

در این زندگی مدرن و ترافیک شدید خیابان ها، وقتتان را در رفت و آمد الکی هدر ندهید. روزی فقط به یک فایل آموزشی گوش بدهید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده