مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ماکارونی لوله ای با قارچ

 ماکارونی لوله ای با قارچ

اگر از افراد گیاه خوار هستید این غذا بهترین گزینه برای انتخاب درست است.حتما می دانید که پخت این نوع غذا در کنارش باید از فیبر ، پروتئین و روغن سالم گیاهی استفاده کنید.این پاستا خوشمزه و کاملا گیاهی را حتما تهیه و میل کنید .تا از طعم و رنگ زیبای آن در هنگام خوردن لذت ببرید.

 مواد لازم: برای 4 نفر


ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما مطلب مرتبط ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما

1-1/2 فنجان گوجه فرنگی بدون دانه خرد شده

 340 گرم ماکارونی لوله ای

 220 گرم قارچ خرد شده

 1/4 فنجان روغن زیتون

  1/2 فنجان سرکه سفید ویا آبلیمو در صورت تمایل

  1/3 فنجان خامه زده شده

  1/2 قاشق چای خوری سس سویا

    2 سیر ریز خرد شده

    2 عدد موسیرریزخرد شده

    1 قاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی

    1 قاشق غذاخوری برگ آویشن تازه خرد شده

    2 قاشق غذاخوری جعفری تازه، ریز خرد شده

       نمک و فلفل تازه پودرسیاه و سفید به سلیقه


طرز تهیه:

ماکارونی را طبق دستور پشت بسته آن آماده کنید.

روغن زیتون را درماهی تابه بریزید وروی حرارت متوسط ​​قرار داده تا گرم شود. سیر و موسیررا اضافه و تفت دهید،به

1 دقیقه تا کمی نرم وسرخ شود.قارچ راهم اضافه وسرخ کنید.نمک ، فلفل سیاه وسفید راهم اضافه وهم بزنید. آبلیمو ویا سرکه راهم اضافه و3 دقیقه گذاشته تا تبخیر شود .


گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، سس سویا و برگ آویشن را هم اضافه وهم بزنید تا با هم ترکیب شود.خامه وجعفری را هم توی ترکیب بریزید وبه مدت 1 دقیقه مخلوط کنید. ماکارونی را هم اضافه وبعد از یک تفت وگرم شدن ماکارونی را درظرفی بکشید وبا کمی جعفری تزیین کنید.

 

نکاتی در باره پاستا

پاستا در انواع و شکلها و رنگ های زیادی وجود دارد و شما می توانید با هر ترکیب سبزیجات و یا گوشتی این پاستا را آماده و در کنار اعضای خانواده میل کنید.

یکی از غذاهای پر طرفدار در سراسر دنیا انواع پاستاهاست که با سبزیجات و یا انواع گوشت ها پروتئینی مانند میگو ، ماهی و یا گوشت قرمز و مرغ می توانید آماده کنید.


نامی برای فراورده هایی خمیری که از آرد گندم را پاستا یا همان ماکارانی ،لازانیا ، اسپاگتی ، ورمیشل ،نودل نامیده می شود. پاستا ازنوعی خمیر ایتالیایه که از آب و آرد و تخم مرغ تشکیل شده و گاهی به آن سبزیجات هم اضافه می کنند.

پاستاها مدل و طراح هایی زیادی دارد. مانند پنه و یا لوله ای و یا اسپاگتی که رشته ای توپر و نازکتر از ماکارونی ایست که به رشته نازکتر از اسپاگتی ورمیشل نام دارد.


پاستا به دلیل اینکه دارای ماده غذایی با ارزشی که دارد.این غذا نه تنها چاق کننده نیست بلکه در تمام جهان به عنوان یک غذای سالم شناخته شده است.


شما پاستایی را تهیه کنید که از آرد سمولینا تهیه شده و در هنگام پخت از ظرفی استفاده کنید که نسبت به پاستا کمی بزرگتر باشد که باعث خمیر شدن و چسبیدن بهم نشود.برای تهیه یک پاستا خوشمزه و خوش رنگ که اشتها برانگیز هم باشد از سبزیجات متنوع و تازه و در کنار ان می توانید از سس های دلخواه استفاده کرده و در کنار آن یک سالاد می تواند غذایی ایده آل برای همه افراد خانواده باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده